Дистанцiйне навчання


27травня
Математика Тема "Пiдсумок року"


ЯДС Тема: "Якi ознаки лiта вже вiдчутнi у природi?
Поспостерiгати за природою i розповiсти мамi,чи вiдчутно вже,що скоро лiто? Якщо так,то чому?
Намалювати малюнок "Малюю лiто"




26травня
Навчання грамоти (письмо)
Тема : Складання і записування тексту з поданих речень.
1)      Прочитай речення:
З ними був собачка Дружок.
Діти знайшли там  маленьке білченя.
Був теплий сонячний день.
Василько, Петрик і Катруся пішли у ліс.
Біля ялинки Дружок почав голосно лаяти.
Василько взяв його і посадив на дерево.
2)      Перестав речення так, щоб вийшов текст.

Читання Тема «Розвиток читацьких навичок»
Прочитати будь-яку українську народну казку(де багато казкових героїв)
За кожного героя змінювати інтонацію,темп читання.Наприклад:
Читаючи за зайчика,можна і попригати з книжкою і читати боязким голосочком.

Математика
Тема: Повторення та закріплення вивченого за рік.
Пограємо!  (усно)
·         У музичній школі кожен учень повідомив вчителя скільки пісень він знає. Скільки дітей знають  менше  ніж 7 пісень?
9, 5, 3, 2, 7, 11, 2, 6, 5, 3, 8, 4, 1,10, 2.
·         Тиждень  і  6 днів  тому  народився  зайчик. Скільки  днів  йому  сьогодні?
·         Діти пішли у ліс по гриби. Петрик приніс додому 5 білих грибочків. Катруся 4 сироїжки, а Михайлик 2 боровика і 3 мухомори. Скільки грибів бабуся покладе у суп?
·         Курка на двох ногах важить 3 кг. Скільки кілограмів буде важити курка, якщо вона стане на ваги  на  одну ногу?

·         Сьогодні вівторок. Який день був позавчора, а який день буде через два дні?


25травня
Письмо Тема: «Відгадування предмета за їх описом.Побудова опису предмета за малюнком»
Переглянути презентацію і виконати завдання з неї https://vseosvita.ua/library/prezentacia-vidgaduvanna-predmetiv-za-ih-opisom-282798.html

Читання «Розвиток читацьких навичок»
Виконати завдання з відео



Математика Тема «Повторення за рік»
Придумати і записати 8 прикладів (додавання,віднімання ).






22травня
Математика Розвязування завдань
Розв'язати 4 стовбчики



Читання. Моя улюблена книга
Намалювати малюнок "Моя улюблена книга" та прочитати мамі улюблений текст з цієї книжки

ЯДС "Як не нашкодити тваринам?"
Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=nUwyDkr6RnQ


21травня
Я досліджую світ
Тема:  Як оберігати  рослини?
Переглянути відео 
1)Прочитати та опрацювати с. 98 підручника

2)Розкажіть все, що знаєте про ЧЕРВОНУ  КНИГУ  УКРАЇНИ.
3) Виконати завдання у робочому зошиті с.43 № 4 і № 5
4) Подумай! Чому рослини називають ЛЕГЕНЯМИ нашої ПЛАТЕТИ?Письмо.Побудова і записування речень
Скласти маленьку розповідь про "Дівчинку україночку"

20 травня
Навчання грамоти (Буквар)
Тема: Робота над текстом «Кольоровий дощик» за  Марією Солтис-Смирновою
Робота за сторінкою букваря (с.125-127)
1) Читацька розминка разом із  Читалочкою с.125
2) Прочитай текст «Кольоровий дощик» (2-3 рази)
3) Роздивись ілюстрацію  до тексту с.126. Спробуй переказати  розмову  матусі і Жаночки.

4)Дайте відповіді на запитання для уважного читача с.109

Я досліджую світ
Тема:  Як  потрібно поводитися  серед  природи?
Подивись навчальне відео  


1) Прочитати та опрацювати с. 96 підручника
2) Розглянь та поясни знаки-правила поведінки у природі с.97
3) Виконати завдання у робочому зошиті с.42  №  1,№ 2
№ 3 -назви птахів та з’єднай пташку з її гніздом..

Подумай : Чому травень називають місяцем тиші у лісі?


 Математика. Розв'язування задач


За коротким записом розв'язати задачі та записати в робочий зошит

19травня

Навчання грамоти (Буквар)        
Тема уроку: Опрацювання тексту «Казка про ґудзик» Марії Солтис-Смирнової
1)Читацька розминка. Прочитай скоромовку разом із Щебетунчиком.
2) Завдання: - Що таке ґудзик? А чи можеш ти сам собі пришити ґудзик?
3) Уважно прочитай казку с.123-124, придумай свій заголовок
4)Дай відповідь на запитання для уважного читача с.124

Навчання грамоти (письмо)
Тема: Читання й записування  речень зі знаком  оклику. ( ! )
Побудова і записування речень.
1) Передивись  відео: 
2) Виконай завдання вказані  у відео.
3) Запамятай  правила подані у відео
Списати текст
На чистому аркуші в косу лінію зверху пишемо
                                                   Девятнадцяте травня
                                                    Списування
І списумо текст,письмовими буквами,з правильним з’єднанням,каліграфічно.

                                               

Математика Тема: Розвязування завдань
 Самостійна  робота.
1.    Обчислити.
75 + 1 =        35 – 1 =         65 – 5 =
21 + 70 =      56 –30 =        65 –60 =
45 + 30 =      78 – 6 =         65 + 1 =
21 + 45 =      95 –43 =        65 – 1 =
2)Вставити пропущені числа.
… + 30 = 80        … - 40 = 40
20+… = 90          90 - … = 30
1)      Розвяжи задачу
В одному вагоні їхало  36 пасажирів, а в другому – 42. На скільки менше пасажирів їхало у першому вагоні, ніж у другому?



18травня
Тема:Розвиток мовлення  Складання і записування розповіді за поданими реченнями
1)      Каліграфічна розминка. ов оч вв вз
Нам урок уже давно час розпочати.
Будем знов мовлення наше  розвивати. 
 2) Перечитай казку «Умій почекати» с.114-115  Буквар
2)      Вибери з тексту речення та склади розповідь «Неслухняний Півник»(опиши один епізод)
Наприклад почни  так:  Пішов Півник у поле. Бігав, спітнів і побіг пити холодну воду. Курочка просила його не пити, а почекати, доки прохолоне. (далі  сам…)

Навчання грамоти (Буквар)
Тема: Робота над розумінням тексту «Зараз» Олега Буценя
Робота за сторінкою букваря (с. 120-122)
1.      Прочитай вірш  Помічниця.
- Поясни, як розумієш слово ДОПОМОГА ?
-Як ви вважаєте, який недолік був у дівчинки?
2.      Читання та пояснення  окремих  слів:
Спершу, напевно, подалась на кухню, прикро, незастелене, прокинулась, одягнулась, бавитись, зраділа, відказала, розкидані, неприбрані, 
звечора, посміхаючись, незабаром,  випрасувати, зав’язати,розрюмсалась, не барилась.
3)      Прочитай текст «Зараз» Придумай  свій заголовок.
4)      Дай відповіді на запитання уважного читача.
5)      Прочитай та поясни приказки. С. 122
-
 Математика Тема:Розвязування завдань
Обчислити вирази Памятай! До десятків додавай десятки, до одиниць- одиниці.
46+ 23=       26+41=    33+33=           
25+52=                  32+67=      44+22=
Спробуй за схемою розвязати  задачу. Запиши розвязання у зошит.
                                         Задача
Хлопчиків -10
Дівчаток- ?, на 5 бідьше
Усьго -? учнів
                           Розв’язання:
1)      __ ? __= __ (учн.)- дівчаток
2)      __ ? __ = __ (учн.) у класі

Відповідь:  ___учнів у класі


15травня
Письмо. Готуємось до контрольного списування.
В робочому зошиті пишемо
                                                15 травня
                                                Списування
                                                  Калина
І каліграфічно,з правильним з'єднанням літер, списуємо текст.



Математика Тема: "Розв'язування завдань"


ЯДС Тема: "Що шкодить природі"

 Головний наш обов’язок — збереження й охорона природи. Чи знаєш ти, що шкодить природі?


Поясни зміст прислів’їв.
• Той природі ворог, хто дерево не береже.
• Зрубати дерево — п’ять хвилин треба, а виростити — сто років мало.
• І великий дуб, а від малої сокири впаде.

Практичне завдання. Обговори з батьками, які дерева та кущі ви зможете навесні посадити біля свого будинку.


Як ти себе почуваєш, коли довкола розкидане сміття? Чим тебе приваблює природа?
Які куточки природи у твоєму рідному краї тобі подобаються найбільше?

Розвиток продуктивного мислення
Тема: "Загадки"




14травня
ЯДС ТЕМА: «МОЄ ВІДКРИТТЯ: ПРИРОДА В НЕБЕЗПЕЦІ
ЧОМУ ЯКІСТЬ МОГО ЖИТТЯ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД СТАНУ ПРИРОДИ?»

— Чи ти любиш відпочивати серед природи? Десь на березі озера чи річки? На воді погойдуються чарівні квітки білого латаття. Його ще називають водяними ліліями. Крізь прозору воду видно зграйки полохливих рибок. Лунає спів соловейка. Справжньою насолодою є також відпочинок біля моря або в горах...
Та чи зміниться твій настрій, коли навколо розкидане сміття? Вода брудна, замість лілій — викинуті пакети. А дихати доводиться забрудненим повітрям.
• Порівняй світлини й поясни, де ти будеш почувати себе краще. Чому?


Усно скласти пам'ятку "Бережіть природу"


Мистецтво Тема «Сувеніри. Створення  сувеніру-листівки.Гномики»
Повторюйте за вчителем https://www.youtube.com/watch?v=1lOYmwUzFDM


Математика Тема «Розв’язування завдань»

Виконати  всі 4 завдання

Письмо
Тема : Розпізнавання слів, які відповідають на питання  Скільки? Вправлення у читанні числових виразів.
1)      Каліграфічна хвилинка
Ол  ом  оя   см сл ся
Гарно того навчати, хто хоче все знати.
2)      Прочитай вірш:
Раз-два – всі пірнають.
Три- чотири виринають,
Пять, шість -на воді
Кріпнуть  крильця молоді.
Сім, вісім – що є сили
Всі до берега поплили,
Девять, десять – обтрусились
І за парти опустились.
3)      Знайди у вірші  слова які відповідають на питання   СКІЛЬКИ?
4)Запиши: СКІЛЬКИ?Один, два,___,___, …
5)Доповніть речення: У Катрусі ____5__  цукерок. Петрик упіймав ___7___окунів.
У парку посадили ___6______ялинок і ___9____ дубків.

ЗАПАМ’ЯТАЙ! У нашій мові є слова, які відповідають на питання  СКІЛЬКИ? Ці слова  називають число.


13травня
Навчання грамоти (Буквар)
Тема: Робота над виразним читанням тексту «Коник і Сонечко» Василя Маруги. Робота з дитячою книжкою.
Робота на сторінці букваря (с.116-117)
1) Починаємо з розминки с.116. Виразно прочитай віршик.
2) Прочитай  текст «Коник і  Сонечко» для себе. Подумай, чи можна цей текст прочитати за ролями?
(Вірно, можна. )
-Перечитай текст ще один раз і спробуй розподілити ролі. Хто буде читати за Коника, а хто за Сонечко?  Не забувай, що у тексті є ще і слова АВТОРА.
Розподіли ролі між усіма членами родини і прочитайте текст за ролями.
3)Дай відповіді на запитання для уважного читача с.117
4)Придумай свій заголовок до тексту.
4)Читання дитячої книжки на вибір. Готуйся здавати  швидксть читання !

Математика Тема «Розв’язування завдань на кмітливість»
Підручник ст. 138-140
Ст. 138-139-усно,ст. 140 завд 7-письмово.
Скласти і записати в робочий зошит 8 прикладів на віднімання і додавання.

ЯДС Тема: Екскурсія. Як спостерігати за природою навесні

Поспостерігайте на вулиці за природою.






12 травня 2020 р.
Навчання грамоти (Буквар)
Тема: Опрацювання тексту «Є на світі чарівні слова» Марії Бабенко
Робота на с.112-113
1)      Розгадування анаграми
   К  Ї  Р Н А А         І В Ч В И В С О І  Т   Л
      1  4  2  5 6 3         3 1 4 2 6 7 9 8 11 10 5
У  яке  чарівне  місто  ми з  вами потрапили?
2)      Починаємо з розминки с.112
Знайди у віршику  ВВІЧЛИВІ слова. Їх ще можна назвати ЧАРІВНИМИ, або словами ДОБРОТИ.
3)Прочитай текст «Є на світі  чарівні  слова» 2 рази для себе, а 3-й для мами
4)Знайди запитання  уважного читача на с.113  та спробуй на них відповісти.
5) Придумай свій заголовок до тексту.
ПРОЧИТАТИ ТЕКСТ «УМІЙ ПОЧЕКАТИ»

Письмо
Тема: Розпізнавання слів які відповідають на питання Який? Яка? Яке?Які
 Що робить? Що роблять?Що роблять? Утворення і записування речень з поданими словами.
Перегляньте відео 


1)Гра «Порівняй»
Сніг м’який, а лід –(який?) ______.
Ябдуко - солодке, а лимон –(який?) ______.
Помідор червоний, а огірок – (який?)_______.
1)      Каліграфічна хвилинка  вз  зв  ов  оз  ог  оч
Хто книжку читає, той розуму набирає.
3) Розкажіть, що роблять діти на дитячому майданчику? Складіть речення, використайте  слова:  грають, стрибають, бігають, гойдаються, спускаються,  тощо…(усно)
4) Доповніть речення словами, які відповідають на питання що робить? Що роблять?
* Петрик _____ з гірки.   Катруся і Марійка _____. Тарасик весело _____.
4) Відгадай загадку. Спиши слова, які відповідають на питання що робить?
Не звір, не птиця, а ніс, як спиця.
Летить - пищіть, сідає – кусає.       
5)Вправа «Утвори слово»
Зразок: Варення- (що робити?) варити
Біг - ______.  Сміх- _____. Радісний ______.Крик ____.
4)      Гра «Добери слово, яке виконує дію»
Сорока (що робить?) ____, ___, ___.
М’яч (що робить?) ___, ___, ___.
Сонце (що робить?) ___, ____, ___.
Діти (що роблять?) ___, ___, ___.
МАТЕМАТИКА Тема: «Повторення вивченого за рік.Робота з малюнками і текстами»

Підручник ст. 134-137. Завдання легкі-ви обовязково впораєтесь!!!




4 травня
Читання
Тема: Робота над усвідомленим читанням тексту «Чий апельсин більший» Віри Карасьової.
Робота за сторінкою букваря (с.102-103)
1) Читацька розминка разом зі Щебетунчиком .
- Про який секрет йдеться у вірші?
2) Прочитай текст «Чий апельсин більший?» 
3) Дайте відповіді на запитання для уважного читача с.103
4) Роздивись ілюстрацію  до тексту с.103. Спробуй знайти Мишка і Валерчика.
6)С.18 Швидкочитаночка. Прочитати оповідання «Забавки Мурчика». Вибрати правильний варіант відповіді і продовжити речення. Прорахуйте скільки слів за хвилину ви читаєте?

Письмо
Тема: Знаходження близьких за значенням слів. Складання і записування речень.
1)Каліграфічна хвилинка: Бб, Вв (написання великих і малих букв та їхніх зєднань)
2) Прочитай слова близькі за значенням
- Сміливий, відважний, хоробрий, безстрашний
- Малята, діти, дітлахи, дітвора
- Йти, крокувати, ходити, марширувати
3)Мовна гра: Згрупуй слова близькі за значенням
Розумний - …;  хитрий  -…;  сміливий - …; радісний - …;
Слова для довідки :  мудрий, лукавий, хоробрий, веселий.
4 ) Замініть словосполучення одним словом, близьким за зна-
ченням. (усно). З
єднай слова правого стовпчика з фразою лівого.
Набрати в рот води —…                       (запам’ятай)
Накивати п’ятами — …                        (дрімати)
Клювати носом — ….                             (лінуватися)
Бити байдики — …                                  (мовчати)
Зарубай собі на носі — …                       (втекти)
5)Самостійна робота
 Прочитайте. Зі слів, близьких за значенням, виберіть най-
більш влучне. Запишіть.
Вузька покручена (
стежка, дорога) вела через
поле. За селом починався березовий 
(гай, ліс).
Школа розташована у великому кам’яному 
(палац, будинок,
дім).
ліс восени став 
(багряний, рум’яний, червоний)

Математика
Тема: Узагальнення та систематизація знань.
Підручник ст. 128,завд.1,2,3-письмово, 4-усно.



  5травня
Читання Тема: Опрацювання вірша «Навпакійко» Тетяни Лисенко
Робота за сторінкою букваря (с.104-105)
1)Почни з розминки. Читаємо вірш разом їз Читалочкою
-До якого настрою  вас спонукав цей вірш? Чому?
- Виправте помилку автора. Замініть слова у вірші, щоб тварини називались по-справжньому.
(Загавкали собаки,  занявкали киці, заквакали жаби … тощо)
2)Прочитайте слова ЗЛІВА НАПРАВО СИР  КІТ,  а потім НАВПАКИ
3) Прочитай вірш «Навпакійко».
- Кого називали Навпакійком?
- Навпакійко це той хто  … ВИБЕРИ ( це той хто робить усе швидкоохоче, чи все навпаки?)
4) Прочитай вірш  ще кілька разів.
5) Відповісти на запитання і завдання для уважного читача.
6) С.19 Швидкочитаночка. Прочитати оповідання «Пригода з калюжею». Самостійно дати відповіді на запитання. Прорахуйте скільки слів за хвилину ви читаєте?

Письмо
Тема: Розвиток зв’язного мовлення (Рослини)
1)Гра «Відгадай мене»
Відгадати за описом предмети за зразком. (усно)
Хитра, руда, хижа ХТО? Лисиця
Зелене, кругле, соковите, смачне ЩО? _______
Хижий, маленький,  сірий, колючий  ХТО?_____
Смачна, солодка, шоколадна ЩО? ___________
2)Які рослини ви знаєте? Назвіть. (Дерева, кущі, трави)
Цікавинка: Найстаріші рослини на Землі – морські водорості. Їхній вік становить понад одну тисячу мільйонів років.
1) Визначити, які рослини є деревами, які – кущами, а які- травами? Допишіть.
*Папороть, полуниця, ромашка це - _____.
*Береза і яблуня це - ________.
*Бузок, калина, смородина це -_______.
4) Скласти та записати речення:
У лісі росте ______.  ______ ростуть у саду. У парку росте _____.На городі або у полі росте ______.  Росте у лузі ________.
Слова для довідок :  ялина,  сливи, каштан, соняшник, кульбаба.

Математика
Тема: Узагальнення  і систематизація знань
Підручник ст. 129,завд. 5-усно,6,7,8,9-в зошит,10,11-усно

Мистецтво
ТемаДо вершин майстерності.П.Потапенко,М.Івенсен «Урок»
Спробуйте заспівати в караоке 


6травня
Я досліджую світ
Тема:  Хто такі звірі? Як живеться моїм домашнім улюбленцям?
Переглянути відео
  
1)      Прочитати та опрацювати с. 80 підручника
2)      Спробуй назвати найбільшу кількість  назв звірів ( диких і домашніх)
3) Запам’ятай!  Будова тіла звірів: Голова, шия, тулуб, хвіст, передні й задні кінцівки.
Запам’ятай!  Звірі своїх дітей вигодовують молоком.
4) Виконати завдання у робочому зошиті с.36

Математика Тема: Повторення вивченого за рік
Підручник ст. 130,завд1-усно,2-5-письмово.

Читання Тема «Робота над виразним читанням вірша «Мишка,Кіт і гарбуз»»Е.Рауда
1)Починаємо з розминки. Читаємо з Читаночкою ст. 106
20Підручник ст. 106-107.
3) Відповідаємо на питання ст. 107
4)Намалювати малюнок до тексту


7травня
Я досліджую світ
Тема: Чому свійські тварини і люди- нерозлучні супутники?
1)      Переглянути відео 

2)      Ознайомся с. 84 – підручника
3)      Відгадай     Голодна -реве,
                              Нагодована- жує,
                                 Усім дітям молоко дає
4)      Прочитай прислівя: (поясни)
-Кінь на  4х ногах і то спотикається   (кожна людина може помилитися)
-Знає кішка чиє сало зїла  (про людину, яка відчуває і знає провину)
5)     Прочитати ст. 82,83,84. Виконати завдання у робочому зошиті с. 37-38 
6)      Зєднай назви свійських тварин і те, що від них  отримує людина
Корова               яйця
Кури                   молоко, сир, масло
Вівці                     мед
Бджоли              шерсть
7)      Подумай і дай відповідь на запитання: Яке значення  мають  свійські тварини в нашому житті?              ( усно)

Письмо
Тема : Вживання великої букви в словах. Побудова і записування речень
1)      Подивіться Казку  про  Велику  Букву

ЗАПАМЯТАЙ :     Велика буква
Імена                                                      Назви міст і сіл 
Призвища                                            Назви вулиць
По батькоіві                             Назви річок
                            Клички тварин
2)      Буквар с.37  Прочитай текст  «У дядька Василя»
3)      Випиши з  тексту усі речення де є  ВЕЛИКА БУКВА, 
за вивченим  сьогодні правилом.

Дизайн і технології
Тема «Чому курчата веселі» Виготовлення декору «Веселі курчата»
Дружні поради
Поспостерігай, чи буває у тварин гарний або поганий настрій. Хто з них веселий, а хто — похмурий? І ти переконаєшся, що ті тварини, яких люблять і добре доглядають, — веселі. Як і наші курчата.



 Мистецтво Тема «Створення чарівного птаха на калині»





8травня
Я досліджую світ
Тема:  Як залежить діяльність людей від погодних умов? Які взаємозвязки існують у природі?
    1) Опрацювати с. 85-88 підручника
2) Розглянь малюнки Поміркуй! С.86 до яких світлин  можна застосувати ці прислівя?
3) Виконати завдання у робочому зошиті с.38 № 2,3,4
Подумай : Чому   рослини і тварини не можуть жити  одні без одних?

Читання Тема «».Опрацювання вірша С.Шаповалова.
«Маленька мураха» С.Шкляра. М.Стеценко «Новий велосипед»
Підручник ст..108-111- прочитати та відповісти на питання

Математикак Тема «Повторення вивченого за рік»
Підручник ст. 132-133
Виконати приклади 18,19 і 2 задачі(на вибір) Інше опрацювати усно.

Розвиток продуктивного мислення

Тема: «Мова і мислення» Пізнавальні таблички про природу









27квітня понеділок
Читання Тема: Виразне читання тексту за ролями Текля Білецька «Корисна розмова»
Робота над чистомовкою
Па-па-па — розсипана крупа.
Пе-пе-пе — кошеня сліпе.
По-по-по — річка Лімпопо.
Іп-іп-іп — зеленіє кріп.
Ап-ап-ап — травку щипле цап.
Уп-уп-уп — поживний суп.
Оп-оп-оп — у річці короп.
Пу-пу-пу — по широкому степу.
Пи-пи-пи — золотаві снопи

1. Опрацювання оповідання Т. Білецької «Корисна розмова»
1) Читання  тексту батьками
Корисна розмова
          Вибиралась мати зі своєю малою донечкою до бабуні в гості. Посадила її перед дзеркалом і стала очепурити. Чесала коси, вплітала стрічки… доня тішилась стрічками. А далі спитала:
Мамо, якого вони кольору?
Голубі, як твої очка, - сказала мама.
Сподобалось доні, що в неї оченята, як незабудки. Подумала й  спитала:
А які мої коси, мамо?
Золоті, доню, як пшеничне колосся.
А губи, мамо?
Червоні, - сказала мати.
— Червоні, як що, мамо?
— Червоні, як ягідки малини. А тепер, доню, я в тебе щось спитаю. Якого кольору земля?
О, це я знаю, мамо. Земля чорна.
Чорна, як що, доню?
Глянула дівчинка на свої рученята, засоромилась і відразу побігла до умивальника…
— Чому доні стало соромно перед мамою?
Обговорення прочитаного
— Що означає слово чепурити?
— Якого кольору були стрічки і з чим їх порівнювала мама?
— Чому коси матуся назвала золотими?
— На що були схожі губи дівчинки?
— Які ж були рученята у доні?
— Чому дівчатко засоромилося?
— Чи доводилося вам соромитися з тої самої причини?
— Що слід робити, щоб не потрапляти в такі не дуже приємні ситуації?
 Читання оповідання за особами

Письмо Тема: Утворення слів шляхом додавання значущих частин.







Математика Тема:Віднімання двоцифрових чисел.Визначення відстані маршруту
Підручник ст. підручник ст. 125,завд 1,5 –обчислити усно, 2,3,4 в зошит


28квітня вівторок
Читання Тема: Виразне читання віршів про дні тижня
Робота на сторінці букваря (с.98-99)
1) Починаємо з розминки разом із  Щебетунчиком
2) Прочитай і відгадай загадку «Хто  вони?»
3) Прочитай вірш «Хто  молодець?» добери пропущені слова
4) Дайте відповіді на запитання для уважного читача.
5) Запамятай!   Дні тижня: Понеділок, Вівторок, Середа, Четвер, Пятниця, Субота, Неділя.
6) Розкажи, який день тижня тобі найбільше подобається? Поясни чому.

Письмо Тема:  Спостереження за багатозначними словами, складання і записування речень з ними.
1)    Вправа-гра « Збери  слово»
по                 сигнал                        ти                  и
 Новий матеріал https://www.youtube.com/watch?v=PNkT_ULPFjM
 2)Прочитайте та поясніть значення слів :  Коса, сонечко, ручка, плитка, лисички, ключ. Спиши їх.
Чи помітили ви що ці слова мають кілька значень? Такі слова називають БАГАТОЗНАЧНИМИ
3) Спостереження за значенням слів:  Жук сонечко    і   в  небі  сонечко
  Гриби лисички  і  звірята лисички
  Плитка шоколаду і кухонна плитка
 Ручка для письма і ручка у дверей, або ручка у дитини
 Ключ від замка і ключ журавлів у небі, або ключ ( струмок) джерельна вода
Коса у дівчини і коса якою косять траву, або  коса на морі ( Білосарайська )
1)      Допиши речення: Мама купила  смачну  ______ шоколаду.
У моєї сестрички довга ________. Для письма у зошиті  учням потрібна ______.
2)      Спиши  речення: У лісі ми побачили лисички. На них сидів жук сонечко. У траві лежали дві лисички. Вони грілися на сонечку.
3)      Міні загадки: Склади речення відгадки.
-Які ключі можна побачити в небі?
-Якою косою траву не скосиш?
 4)      Підсумок:   Які слова називають багатозначними?

Математика Тема: Обчислення виразів зручним способом.
Підручник ст. 126,завдання 1 –новий матеріал ,завд. 2,3-в зошит,завд.4-усно

Мистецтво Тема: Слухання М.Лисенко «А вже весна» з опери «Зима і Весна»


29квітня середа
ЯДС Тема: Хто такі риби?
Прочитати та опрацювати с. 76 підручника,зошит ст. 34

Математика Тема: Дії з двоцифровими числами
Підручник ст. 127,завд.1,2,3 в зошит
ДОДАТКОВО завд.4

Читання Тема: Виразне читання віршів про місяці.
Робота за сторінкою букваря (с. 100-101)
1) Почни з розминки .
-Прочитай та відгадай загадку Щебетунчика(с.100)
-Заповніть пропуски: Січень ______, Березень, ______, ________, Липень,______, ________, Вересень,______, _______, Грудень.
2)Як називається  ця казка? Прочитайте:   Пролісків взимку дістати веліла нерідна мати. Сирітка до лісу пішла, зустріла біля вогника 12 друзів і 
вони допомогли їй  корзину пролісків нарвати.
3) А чи знаєте ви що…?
-В Україні росте 4 види пролісків.
-У давні часи з соку пролісків  виготовляли клей.
-Пролісок  застосовують у настоях від застуди та грипу.
-Пролісок здатний витримати 10 градусів морозу.
4)Прочитайте вірш «Від зими до зими»
-Розглянь малюнки. Які пори року зображено на них?
-Визначити пору року
 Грудень, Січень, Лютий  це ____________.
Березень, Квітень, Травень це __________.
Червень, Липень, Серпень  це____________.
Вересень, Жовтень, Листопад це __________.
Яку пору роки ти любиш найбільше? Поясни чому?
4) Прочитай вірші ще кілька разів.

30квітня четвер
ЯДС Тема: Хто такі птахи?
1) Прочитати та опрацювати с. 78-79 підручника
2) Розглянь та досліди малюнок «Яку будову мають птахи» с.79- запам’ятай!
3) Виконати завдання у робочому зошиті с.35 Підкреслити у віршах назви птахів та зєднати їх з малюнками.

Письмо Тема : Добирання протилежних за значенням слів. Перетворення і списування тексту.
1)За поданою схемою складіть та запишіть речення
_______      ________      __           ________         ________   ________.
 паперу      Діти     тюльпани    зробили   з    красиві 
2) Прочитайте та спробуйте пояснити слова навпаки  (усно)
Великий - малий;  товстий - тонкий; холодний - теплий;
Широкий - вузький; кислий - солодкий; твердий - мякий;
Виcокий - низький; білий – чорний.
3)До поданих назв дій добери і запиши слова протилежні за значенням:
-  Зайти - ________,  сидіти _______, сміятися_______, мовчати________,
Памятати________,  відпочивати__________.
Слова для довідки :  працювати, стояти, говорити ,забувати, плакати, вийти.
4) Завершити такі речення:
-          Яблуко солодке, а лимон _________.
-          Коли в небі сяє сонце то день, а коли зірки то _____.
-          Слон великий, а мишка _________.

Дизайн і технології Тема: Ліплення рельєфне «Бджілка трудівниця»
Підготуйту жовтий,чорний і білий пластилін
Дивіться відео і у вас все вийде. Або відкрийте підручник ЯДС на ст..77
Мистецтво Тема:Кольори:світлі та темні.Малювання гілочки яблуні

Підготуй необхідні матеріали: синій аркуш картону, гуаш, пензлики, склянку з водою та палітру








21квітня вівторок
Читання Тема:Опрацювання вірша «Сварка» М.Пригари,читання тексту М.Бабенко «Найкращий день»
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=B6ZmjyUaU_8
Підручник ст. 88-91 прочитати.

Письмо Тема:Поділ слів для переносу з рядка в рядок. Удосконалення  і списування тексту
Списати тексти в зошит

Математика Тема: Віднімання виду 45-20.Додавання виду 24+35
Підручник ст. 121(1,2,3,4)-122(завд 1,5 –усно,2,3,4-виконати в зошиті)

Мистецтво Тема: Композитор. Виконавець. Слухання опери-казки «Лисичка,котик і півник»

22квітня середа
Читання Тема: Виразне читання тексту Д.Чередниченка «Мурчик і Жмурчик»Опрацювання вірша Н.Кир’ян «Хто жартує?»
Підручник ст. 92-93

Математика Тема: Додавання двоцифрових чисел.Задачі на знаходження невідомого зменшуваного
Підручник ст. 123(завд 1-усно,2,3,4-виконати в зошит)

ЯДС Тема: «Яку користь культурні рослини приносять людям»
Новий матеріал https://www.youtube.com/watch?v=GNIEAcGlCtY
Підручник ст. 69,зошит ст. 31-32


23квітня четвер
Письмо Тема: Розвиток зв’язного мовлення «Транспорт»
Спиши та відгадай загадку

Опрацювати та записати завдання з відео https://www.youtube.com/watch?v=n9y0-yqwJtw 
зразок 

ЯДС Тема: «Як вирощувати кімнатні рослини?»
Підручник ст. 70 ,зошит ст32

Мистецтво Тема: Скульптори.Ліплення котика

Дизайн і технології Тема: «Чому рослини наші друзі?». Аплікація весняної квітучої гілки плодового дерева.
Підручник Я досліджую світ ст. 72


24квітня пятниця
Математика Тема: Віднімання виду 65-24
Підручник ст. 124,завд1-усно,2,3,4-в зошит

Читання Тема: Опрацювання вірша Г.Бойка «Здоровим будь »
Ст. 94-95 прочитати вірш.

 Розвиток продуктивного мислення Тема: «Логічні задачі з сірниками» ТБ поводження з вогнем

ЯДС Тема: «Якими бувають тварини?»,  «Хто такі комахи?»
Новий матеріал https://www.youtube.com/watch?v=xnd7plFco9c
Підручник ст. 74-75,зошит ст33-34



17квітня пятниця
Математика Тема:Віднімання виду 45-20
Виконайте в робочому зошиті самостійну роботу,та надішліть мені фото.Обовязково!
54+3=       13+4=            76-4=            29-7=
25+4=       60+30=           17-5=          54-4=
Новий матеріал. Пояснюю віднімання ось такого приклада: 48 - 30.
- У від’ємнику відсутні одиниці, треба відняти лише десятки.
40 мінус 30 буде 10.
10 плюс 8 — вісімнадцять.
- Отже, 48 - 30 = 18
Поясніть, розв’язання приклада
45 – 20
Підручник ст. 120.Завд 1-усно,завд 2,3,4,5-виконати в зошит.
Я досліджую світ Тема:Мої спостереження.Якими бувають культурні рослини?
Перегляньте відео,та відгадайте загадки https://www.youtube.com/watch?v=9tdpNasLmHI
Поспостерігайте,які культурні рослини вирощують ваші батьки на городах(теплицях)
Письмо Тема:Написання слів з ьо
Відгадайте загадку                             То не казка і не сон
                                                                То зацвів у полі….
Написати відгадку в зошит,зробити звуковий аналіз слова.
Вправа «Допомога»
— Оленці дали завдання вставити пропущені літери, але вона розгубилася: жодна літера не підходила. Допоможіть дівчинці виконати вправу!
Ранн...го, дз...б, читир...х, багат...х, сл...за.
— Складіть речення з кожним  словом.
Розвиток продуктивного мислення Тема: Старовинна гра «Танграм»







16квітня четвер

Я досліджую світ Тема:Як розрізняти дерева, кущі і трав'янисті рослини?
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=qp7F1FQ9Zjo
Підручник ст. 66-опрацювати

Письмо Тема: Написання слів з йо
ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ З ВІДЕО https://www.youtube.com/watch?v=fj0tVtN7R6U

Дизайн і технології
Тема: Коли допомагає краса? Аплікація «Першоцвіти»
Підручник Я досліджую світ ст. 67-зразок аплікації

Мистецтво Тема: Українська народна іграшка-свищик

Що за іграшка така,свистунець?  https://www.youtube.com/watch?v=ggQ-wDImbn4




15квітня середа
Я досліджую світ Тема: Якими бувають рослини? Будова рослин
Роз’яснення нового матеріалу.
 Перегляньте відео
Якими бувають рослини https://www.youtube.com/watch?v=GJkEr5f5u1o
Підручник ст. 63-65 прочитати та опрацювати,зошит ст28

Математика Тема: Додавання виду 45+30
Підручник ст.119,завд 1,2,3,4-письмово в зошит
Додатково: 5 завдання


 Читання  Тема: Підготовка до читання за ролями тексту Л.Борщевської «Чужа іграшка»

Підручник ст. 86-87прочитати та опрацювати. Почитати в особах




14квітня вівторок
Я досліджую світ Тема: Якими бувають рослини? Будова рослин
Роз’яснення нового матеріалу.
 Перегляньте відео
Якими бувають рослини https://www.youtube.com/watch?v=GJkEr5f5u1o
Підручник ст 63-65 прочитати та опрацювати,зошит ст28

Математика Додавання виду 45+30
Розяснення нового матеріалу https://www.youtube.com/watch?v=y296XwSBf0s
Підручник ст. 118 Завд.1-усно,завд 2,3 виконати в зошиті
Додатково https://vseosvita.ua/library/trenuvalni-zavdanna-z-matematiki-dla-persoklasnikiv-233008.html

ПисьмоТема:Написання слів з апострофом
Виконати завдання з відео в зошиті  https://www.youtube.com/watch?v=pPeR0cwE4K8
Хто не має змоги переглянути відео,списати вірш в зошит


Мистецтво Тема: Українські народні музичні інструменти
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=8_kE5pXzx1c
Мультфільм "Казка про музичні інструменти України"https://www.youtube.com/watch?v=g2aPGE9fqRs
 Звуки музичних інструментів https://www.youtube.com/watch?v=16xkBg1AmrE

Читання Тема:Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Великий і малий» Валентина Бичка

Ст. 84-85 прочитати та опрацювати



13квітня понеділок
Читання Тема: Опрацювання тексту «Фокус-мокус» Д.Чередниченка
Підручник с. 82-83-прочитати та опрацювати.
Опишіть(охарактеризуйте) Федька

Письмо Тема: Слова з буквою Щ.Побудова і записування речень за поданим початком і малюнком
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=F2MKbDQsEEI
Виконати завдання з відео https://www.youtube.com/watch?v=fTeGLacD5lE


Математика Тема: Додавання круглих чисел в межах сотні
 Математичний диктант(виконати в зошиті)
• Запишіть числа 15; 50; 70; 17; 100.
• Запишіть числа , у яких 3 дес. 8 од.; 8 дес. 3 од.
• Запишіть число 84. Відлічуючи по 1, запишіть ще 4 числа.
Числа, що закінчуються нулем, називають круглими.
10; 20; 30; 40; 50; 60; 70; 80; 90; 100 — це круглі числа.
Підручник ст..117,завд.1,2,4-усно,завд. 3 письмово

Виконати завдання(з картки) в зашит




10 квітня   п’ятниця
Читання Тема: Робота над виразним читанням вірша «Татко і матуся» Лесі Вознюк
Ст. 80 -81  прочитати та опрацювати.
Записати ауді або відео(як виразно читає дитина вірш «Татко і матуся») та відправити мені на Вайбер.
Примітка(якщо дитині важко,можна прочитати 3 перших куплети)

Математика: Віднімання виду 48-5. Задача на знаходження невідомого відємника.
Роз’яснення нового матеріалу https://www.youtube.com/watch?v=6x8qcLBbUcM
Підручник ст.116,завд.1 усно,2,3 виконати в зошиті.
Задача(Виконати в зошит)
У Наталки було 18 цукерок. Після того як вона пригостила подружок,у неї залишилося 9 цукерок.Скільки цукерок Наталка віддала подругам?
ДОДАТКОВО попрацювати в друкованому зошиті

Я досліждую світ Тема: Чому кажуть,що родючий ґрунт-«батько» врожаю?
Підручник ст..61-прочитати та відповісти на запитання
Зошит ст. 27,завд.5,6

Фізична культура.День починати  з зарядки

Розвиток продуктивного мислення Тема: Просторова уява та орієнтація. Пошук шляху в лабіринті



















9 квітня четвер

Письмо. Тема: Написання слів зі звуками дж дз.Складання і записування речень.
Мовна розминка
- Як співає комарик? (Дз-дз-дз)
- А як бринить бджілка? (Дж-дж-дж)
Пишемо 2 рядочки буквосполучень. (дж дз)
Складіть речення і запишіть його в зошит
джему. літають  Бджілка і біля джмелик
бджоли кружляли Над дзвониками і джмелі.
Зробити звуко-буквений аналіз слів ДЖМІЛЬ і ДЗВОНИК

Я досліджую світ. Тема: Який склад має ґрунт?
Підручник ст.59 -60
Зошит ст. 27 завдання 3,4

Мистецтво Тема: Вишивка.Орнамент
Перегляньте відео Символіка українського орнаменту https://www.youtube.com/watch?v=xJ3VpY4543A

Дизайн і технології Тема: Як подарувати радість? Виготовлення паперового букету
Шановні батьки,так як зараз карантин і ми обмежені в закупівлі матеріалів для аплікацій,я дозволяю створити  будь-який букет з того матеріалу який є у вас вдома в наявності.
Приклад букету https://www.youtube.com/watch?v=PWiXDWhSIDM











8квітня середа
Я досліджую світ Тема: «Що означає слово земля і ґрунт»
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=ccSx7mnrlpQ
Ст 58 –опрацювати.
Ст.26 в друкованому зошиті

Математика Тема: Додавання виду 45+3.Обчислення виразів за числовою прямою
Роз’яснення нового матеріалу https://www.youtube.com/watch?v=4k81Szu7VjI
Ст.115 завдання 1,2 усно,3.4.5-письмово
Додатково(за бажанням) Розвяжіть задачу.
У кошику було 45 яблук,Оленка вирішила покласти до нього ще 3 яблучка та 4 груші. Скільки стало ЯБЛУК у кошику?

Читання Тема: «Опрацювання вірша Йосипа Курлата «Добрий». Робота над оповіданням О.Мітта «У гостях і дома»
Підготовчі вправи:
Вправи для очей:
«Стовпчик»
Поставте лікті на парту, кінчиками пальців торкніться скронь. Уявіть, ніби перед вами стовпчик, подивіться на нього з гори вниз.(3повтори)
«Цифри»
Давайте уявимо ніби ми пишемо цифри в повітрі. Отож, давайте напишемо нашими очима великі цифри від  до 9.
 «Метелик»
Уявіть ніби ви – метелик. Швидко покліпайте очима, ніби ви махаєте крильми.
Дихальні вправи:
1)     «Свічечка». На «раз» - глибоких вдих, на «два» - видихаємо повітря ніби задуваємо свічку. (3повтори)

Словникова робота:
За мною проговорюємо слова:
Янек- ім’я хлопчика
Стась- ім’я хлопчика
підстилка- килимок об який витирають взуття
ввічливий  - який дотримується правил пристойності
акуратний- чисто, дбайливо вбраний, прибраний; який стежить за зовнішнім виглядом
пальто – верхній одяг
Ст.78-79 прочитати та опрацювати.
 ДОДАТКОВО(За бажанням
) Гра «Шерлок Холмс»
Я зачитую речення з тексту, а вам потрібно знайти помилку і прочитаю правильно.
1.    Пальто повісив у шафу і витер черевики серветкою (Пальто повісив на вішалку. Витер черевики об підстилку.
2.    Сказав бабусі «Дякую» - пішов у кімнату до подруги( Сказав бабусі: «Добрий день!»- пішов у кімнату до товариша
3.    Посиділи хлопці, подивились фільм. (Посиділи хлопця, подивились книжки)
4.    –Дідусю, то я, Янек. (Бабусю, тоя зі Стасем)
5.    Принеси мені пальто і шапку (Повісь моє польто і шапку)
-А зараз давайте спробуємо переказати текст.(по 3 речення)


Фізична культура
Починати день з зарядки




7 квітня вівторок
Читання Тема: Читання віршів про пригоди дітей. Грицько Бойко «Де букварик?»,Петро Кралюк «Що разом»
ст. 76-77 прочитати та відповісти на питання

Письмо Тема: Розвиток зв’язного мовлення «Професії»
Відгадайте загадки перейшовши за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=QHyA3KJUXqc
Хвилинка каліграфії Пропишіть великі  букви(в робочому зошиті) П Р Ф С
Гра «Хто що робить?»
—  Утворіть пари слів та запишіть в робочий зошит
Пекар                      будує
Коваль                     оре
Будівельник            кує
лікар                        шиє
тракторист              пече
кравець                   лікує
Створіть проект «Я мрію стати…»
(Формат А4 у довільній формі(Малюнок,аплікація,складений вірш з допомогою батьків))
Примітка: З ваших проектів створимо один класний і збережемо до 12класу


Математика Тема: Узагальнення знань учнів
Хвилинка каліграфії. Прописати цифру 5
Ст 114  Завдання 6,7,8 виконати в зошиті,9 усно
Додатково(за бажанням) розвязати приклади
60+5+2=           80+1+1=        54+2+3=
86-4-2=              23-2-1=        53-50-3=


Мистецтво Тема:Народна музика. Слухання  В.Барвінського «Сонечко».Виконання укр..нар.пісні «Вийди,вийди, сонечко»
Спробуйте вивчити.https://www.youtube.com/watch?v=hlWXFWePjKA
Спробуйте заспівати в караоке https://www.youtube.com/watch?v=Pv2ix3p_XRY






6 квітня 2020 р. Понеділок
Навчання грамоти Читання
 Тема: Опрацювання тексту «Папужка» Людмили Борщевської.
Ст..74-75 прочитати та опрацювати
Цікавинки про папуг https://www.youtube.com/watch?v=y4N6jRdFRbE

Математика
Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів.Додаткові завдання
Сторінка в книжці 113, завдання 1,2 усно
3,5 виконайте в зошиті

Навчання грамоти Письмо
Тема: Написання слів з буквою "ґ".
Перглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=6L6pquC9Gok
Діти "пишуть" букву у повітрі, обводять зразки у зошитах, тоді дописують рядок самостійно.









Коментарі

Популярні дописи з цього блогу